miercuri, 23 iulie 2008

Multe s-au mai intamplat de cand am postat ultima data. Am terminat diploma in timp util si pot spune ca sunt un om liber, cel putin pentru inca o luna, doua pana incepe alta distractie, masterul.
Am hoinarit intre timp pe la mare, unde n-am mai vazut asa multa lume de cand ma stiu.
Acum suntem pe 22 si pe seara o sa merg la Metallica. Am auzit la radio ca o sa fie 24 de mii de oameni. unde o sa incapa pe stadionul Cotroceni nu stiu. Vorba surorii mele, o sa stam cu mainile in aer ca sa avem loc. La Liberty Parade au fost 20 de mii, si au fost destui credeti-ma. Plus ca o sa mai si ploua din cate am inteles. Dar unde-i balamuc e si distractie nu? :)
O sa postez obiecte noi cat de curand. Asa ca tineti aproape! (probabil vorbesc singur dar macar imi fac datoria de a misca lucrurile pe blog :) )

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu cel putin abia astept obiectele noi. :)