sâmbătă, 7 iunie 2008

arghhhh..... simteam nevoia sa mai scriu cateva randuri. De fapt vroiam sa-mi fac un blog separat unde sa fac asta dar n-am gasit nici unul care sa-mi placa si sa fie si free. Asta-i putin cam limitat cand vine vorba de customizat. Vroiam sa pun tot ce aveam legat de design si activitatile mele de zi cu zi. cele semnificative. De mult aveam intentia sa-l creez, si mereu am sfarsit spunand ca trebuie sa-mi iau ceva timp liber sa-l fac cum trebuie. Am gasit un site www.typepad.com care pare cel mai bun pt asta dar dupa o luna de trial te baga la plata. Probabil asta o sa-l si aleg pana la urma dar acum n-am timp de el. Trebuie sa termin diploma. Mai am cateva zile si daca nu o duc la bun sfarsit i'm finished.
si am un chef "nebun" sa lucrez......
De parca nu erau destule tentatii mai incepe si Campionatul European de fotbal. Mai exact peste 3 ore. Sunt curios cum o sa ne descurcam. Tare mi-ar placea sa trecem de grupe si sa-i lasam cu ochii in soare pe francezi. Ca prea li s-a urcat la cap si am ajuns bataia de joc a europei.
Pana la ziua cea mare in care o sa fie up celalalt blog o sa postez aici.
Parca ma simt mai bine acum. Ar trebui sa scriu mai des.

Niciun comentariu: