luni, 5 mai 2008

Deschidere

Acesta este primul meu post pe blogul BUTUCEI.

Test, test......se aude?
Bun.... de ce am creat acest blog?
In primul rand pentru a face cunoscuta munca mea si a sororii mele (lucram impreuna de ceva timp. parteneri de afaceri :) ) si altor persoane in afara de prieteni si cunoscuti, in al doilea rand pentru a face un portofoliu digital, iar in al treilea rand pentru a va lua banii (asta nu cred ca mai trebuia sa o zic dar treceti si voi peste).
Cum blogul are scopul mai sus amintit o sa aveti parte mai mult de imagini si de mai putin text. la cerere se poate rezolva si in privinta textului :)

Sa fie intr-un ceas bun!

2 comentarii:

Unknown spunea...

marfaaaaaa bravo io nu am timp sa ma uit cu atentie ca invat chipurile dar am sa o fac cat de curand

George Profenza spunea...

Spor la vanzari :)

Keep it up!

Apropo...nush daca te ajuta :
http://www.buyhandmade.org/

Bafta